











Het was een erg leuke tour, we hebben prachtige stranden gezien, het was absoluut de moeite waard.

Een prachtige dag midden april. Daardoor waren er maar weinig mensen op de stranden en bij de plekken die we bezochten. Het turquoise en kristalheldere water was adembenemend, perfect om te zwemmen en prachtige foto's te maken. Het was de dag waar we het meest naar uitkeken tijdens onze reis, en we werden niet teleurgesteld! We zaten op het bovendek van de boot, wat absoluut fantastisch was! De pasta was heerlijk en de tweede portie was zeer welkom. Drankjes en desserts waren te koop, maar we hadden ook onze eigen drankjes en desserts meegenomen, wat geen enkel probleem was. Het commentaar tijdens de cruise werd in verschillende talen gegeven. Ik kan het van harte aanbevelen!

Ja, de kapitein en de bemanning zorgden voor een uitstekende en leuke ervaring.


Nauwkeurig en goed georganiseerd


Geweldige ervaring


De tour was uitstekend. Het prachtige landschap, de baaien, de zee, de stranden, de boot, de service, de attentheid van het personeel – alles was fantastisch. Je betaalt iets meer, maar je reist op een boot met voldoende ruimte (ze vullen niet alle stoelen) en je kunt je vrij bewegen. De uitleg was in het Spaans, maar ook in het Italiaans, Engels en Frans.


Omdat het personeel vóór de reis en tijdens de boottocht erg aardig was en we echt in de watten werden gelegd
35 aanbiedingen

31 aanbiedingen
31 aanbiedingen
17 aanbiedingen
14 aanbiedingen
8 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





