











Het was een erg leuke tour, we hebben prachtige stranden gezien, het was absoluut de moeite waard.

Ja, de kapitein en de bemanning zorgden voor een uitstekende en leuke ervaring.

Personeel top, eten top, service top, groepsgrootte top, keuze aan locaties - ja, dat klopt, top.


Nauwkeurig en goed georganiseerd


Geweldige ervaring


De tour was uitstekend. Het prachtige landschap, de baaien, de zee, de stranden, de boot, de service, de attentheid van het personeel – alles was fantastisch. Je betaalt iets meer, maar je reist op een boot met voldoende ruimte (ze vullen niet alle stoelen) en je kunt je vrij bewegen. De uitleg was in het Spaans, maar ook in het Italiaans, Engels en Frans.


Omdat het personeel vóór de reis en tijdens de boottocht erg aardig was en we echt in de watten werden gelegd
43 aanbiedingen
35 aanbiedingen
31 aanbiedingen
19 aanbiedingen
14 aanbiedingen
10 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





