







Een heerlijke boottocht, en de schipper was erg vriendelijk en professioneel. Ik kan het van harte aanbevelen!

Het was fantastisch!

We hebben deze excursie twee keer geboekt, we vonden het geweldig!! En beide keren hebben we dolfijnen gezien!! (De eerste keer zagen we er heel veel, maar de tweede keer waren het er maar een paar - dit ligt natuurlijk niet aan het bedrijf, dus geef hen niet de schuld als je er geen ziet!!)


Het was fantastisch!


De gidsen waren echt super aardig en erg interessant, we hebben veel geleerd over de Etna en de regio. De wandeling is zeker de moeite waard om te doen. Met dank aan Erico en Oracio
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





