

























We hebben een superdag gehad, zeker aan te raden. We waren met 7 personen, waaronder 2 jonge kids. We hadden de boot verder voor ons zelf. Goed verzorgde lunch ook, met drankjes en heerlijke focaccia. En een erg vriendelijke en gezellige kapitein, Nicola 👍🏻

Supervriendelijk personeel, zeer mooie wandeling begeleid door anekdotes

We hebben echt een geweldige tijd gehad met de Maragià-crew. De hele tijd waren ze behulpzaam, supervriendelijk en voorkomend. Onze hond was ook welkom aan boord. Een geweldige boot die zowel zonnige als schaduwrijke plekken biedt. Zo konden we genieten van het fantastische uitzicht op het kustlandschap rond Porto Venere en Palmeria. Het geheel werd afgesloten met een heerlijke maaltijd en wijn. Een kort verlof aan wal in Lerici maakte ook deel uit van het programma. Ik wil Daniela en de schipper nogmaals speciaal bedanken, omdat ze zich onmiddellijk omdraaiden nadat mijn vrouw merkte dat ze haar smartphone in een van de cafés in Lerici had achtergelaten. Ik kan deze tour aan iedereen aanbevelen?


Geweldige tour met een geweldige gids


heel goed. Iedereen vindt het erg leuk


Het uitzicht en de zonsondergang zijn fantastisch, het eten en drinken zijn perfect, maar de twee bemanningsleden (sorry dat ik de namen van de kapitein en de jonge dame die ons bediende ben vergeten) maakten de reis onvergetelijk. Niets was hen teveel, ze hadden allebei de hele tijd een brede glimlach op hun gezicht en een geweldig gevoel voor humor 👏👏👏👏 Deze tour is een must!!!


Onze privéboottocht was fantastisch. Gewoon 5 uur lang met een local op het water zijn, langs de kust, en stoppen om te baden in het kristalheldere water. Het was een verbluffende ervaring.


Het eten was goed. Personeel professioneel en lekker water om in te zwemmen. Jammer dat je de ladder kwijt bent. Ik hoop dat je hem uiteindelijk hebt gevonden.


Ik boekte een dag vóór de boottocht en de boeking was zo gemakkelijk te maken. Zowel Check Yeti als de teams van San Giorgio reageerden snel, vooral omdat ze niet aanbeveelden dat we moesten overstappen naar de dag erna vanwege onstabiel weer. Cristiano, de manager, was zo warm en vriendelijk toen hij ons verwelkomde, en de schippers Emanuel en Tomasso deden hun uiterste best om ervoor te zorgen dat we genoten van onze tijd. Ze hadden een aantal "leuke verrassingen" voor ons gepland - zoals een polaroidfoto van ons als herinnering en een mosselkweekervaring. Mijn eerste keer dat ik mosselen probeer!

19 aanbiedingen

15 aanbiedingen

13 aanbiedingen
12 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





