











Een prettige ervaring, je ziet landschappen en stranden die je vanaf het land niet kunt zien. We hebben veel mooie vissen gezien. De bemanning was erg behulpzaam en vriendelijk. De boot was erg schoon.

Absoluut de moeite waard en vermakelijk, en de plekken zijn werkelijk adembenemend. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze boden zelfs gratis eten aan tijdens de 5 uur durende tour. We zouden het zonder aarzeling opnieuw boeken.

Een fantastische ervaring!!! Het personeel was erg vriendelijk en de lunch was heerlijk.


Een fantastische ervaring, we hebben het geweldig naar onze zin gehad en het eiland is betoverend.


Zeer vriendelijk personeel en een uitstekende lunch.


Francesco is een heel vriendelijke, behulpzame en voorbereide kapitein. Een mooie dag





37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





