







Ik deed het met mijn 13-jarige zoon en het was zijn favoriete activiteit in Napels.

Uitstekend welkom, zeer mooie boottocht met verschillende stops om te zwemmen. Uitstekende lunch.

Leuk team, leuke stops, kapitein gaf positief commentaar op de reis. Het eten en drinken waren van topkwaliteit. Procida is een reisje waard.


Mijn partner en ik gingen op de boottocht in de verwachting een fantastische dag te hebben. En dat was het ook. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en tijdens de tocht kregen we een aperitief met bruschetta, prosecco, pasta met venusschelpen en tomatensaus (echt heerlijk) en verse watermeloen. We stopten op vier plekken om te zwemmen en zagen onontdekte plekjes op het eiland. Absoluut het geld waard. We raden het van harte aan.


Het was een prachtige ervaring, alles was perfect.


Fantastische ervaring…
177 aanbiedingen

19 aanbiedingen
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





