
















Een erg leuke reis. Zeer goed georganiseerd. Ik beveel ze aan vanwege hun professionaliteit en vriendelijkheid.

Een heerlijke, ontspannende boottocht. Vanaf de tweede stop was er heerlijk eten en drinken. Prachtig bereide hapjes op stokbrood, vooral de vis. Daarnaast waren er fruit en cannoli. Witte wijn, ijsthee en water.

Zeer vriendelijk personeel, geweldige muziek en service en een adembenemend uitzicht.


Een erg leuke ervaring, we hebben het naar onze zin gehad.


We waren met tien man op de boot en we hebben het fantastisch gehad! We zijn op veel plaatsen gestopt en de schippers hebben ons veel verteld over het land en de omgeving! Een ontzettend leuke reis!


Waarom zou je deze boottocht aanbevelen? Omdat hij geweldig is? We hebben een fantastische dag gehad. Stefano was een fantastische gastheer, we hebben genoten van het aperitief en de wijn met een kleine groep enthousiaste toeristen. We hebben gezwommen in het prachtige, helderblauwe water en hebben een aantal van de meest spectaculaire kustlijnen van Sicilië gezien. Bedankt Stefano voor een geweldige dag. Roberto.


het was een heel leuk dagje uit. De kapitein was erg vriendelijk en sprak perfect Engels. Je kon ook dolfijnen zien. Sterk aanbevolen


Perfecte reis, vriendelijk en deskundig personeel! Een geweldige ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.





