





















We hebben een superdag gehad, zeker aan te raden. We waren met 7 personen, waaronder 2 jonge kids. We hadden de boot verder voor ons zelf. Goed verzorgde lunch ook, met drankjes en heerlijke focaccia. En een erg vriendelijke en gezellige kapitein, Nicola 👍🏻

heel goed. Iedereen vindt het erg leuk

Daniela en haar bemanning zijn geweldige mensen. Je voelt je alsof je deel uitmaakt van een familie. Voor mij was het de beste reis die ik ooit heb gedaan. Ik hou van je eten.


Fantastisch avontuur met adembenemende uitzichten. Een echte aanrader.


heel goed. Iedereen vindt het erg leuk


Het uitzicht en de zonsondergang zijn fantastisch, het eten en drinken zijn perfect, maar de twee bemanningsleden (sorry dat ik de namen van de kapitein en de jonge dame die ons bediende ben vergeten) maakten de reis onvergetelijk. Niets was hen teveel, ze hadden allebei de hele tijd een brede glimlach op hun gezicht en een geweldig gevoel voor humor 👏👏👏👏 Deze tour is een must!!!


Geweldige boot, Alfredo was een erg aardige schipper en reageerde op al onze wensen. Voor het aperitief toverde hij diverse lekkernijen tevoorschijn. Wij hebben een geweldige dag gehad!


Fantastische ochtend, afgesloten met een uitstekende lunch met verse en uitstekend bereide producten. Onberispelijke personeelsservice, vriendelijkheid en hoffelijkheid!

19 aanbiedingen

15 aanbiedingen

13 aanbiedingen
12 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





