







Dat was echt geweldig! Onze hondjes vonden het ook fantastisch. De schipper was geweldig!!! Er waren drankjes en ijsjes 😋 Ik zou het zeker aanraden.

Het was een geweldige boottocht met kinderen! Niet te lang. Heel relaxed, en de bemanning aan boord was erg vriendelijk! Precies goed!

Perfect georganiseerd, iedereen erg vriendelijk en geweldige indrukken!!!


Het was echt heel leuk: hele vriendelijke bemanning, relaxte sfeer en een belevenisvolle tour!


Perfect georganiseerd, iedereen erg vriendelijk en geweldige indrukken!!!


Aardig personeel Bij slecht weer hoeft u niet te betalen voor de gereserveerde boot. Boot wordt van brandstof voorzien door personeel. Ik heb meerdere malen een boot bij hen gehuurd en zou het graag nog een keer willen doen.
27 aanbiedingen
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





