









Het was een leuke tour en het personeel was erg behulpzaam en aardig

Boot zoals omschreven, prima uitleg met aandacht voor veiligheid, vriendelijke medewerkers

Leuke tocht en we hebben dolfijnen gezien dus helemaal blij!


Geweldige tour, vriendelijke bemanning. Alle stops waren perfect en erg leuk. We zouden er graag nog een keer heen gaan. De tour moest vanwege het weer worden uitgesteld, maar dit verliep soepel. Het eten was prima en lekker.


Wij vonden het geweldig!


Het was zo'n geweldige reis!!! Geweldige bootchauffeur, kwam tegemoet aan onze behoeften/wensen, heerlijk eten! Ik heb prachtige baaien leren kennen om te snorkelen en van kliffen te springen!
15 aanbiedingen
12 aanbiedingen
9 aanbiedingen

6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

16 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





