























De gids was erg vriendelijk en attent voor de passagiers, en had oprecht oog voor hun tevredenheid.


Het ontbrak ons aan niets. Alles was perfect.

Het was fantastisch, alles was perfect: het weer, de muziek op de boot, de andere passagiers en het personeel, dat super attent en vriendelijk was, net als alle Kroaten die we ontmoetten. ❤️


Omdat het vroeg in het seizoen is (10 april) was de boottocht aangepast. We zijn alleen aan land gegaan op Telašćica. Helemaal niet erg, want wat een prachtig eiland is Telašćica! We zijn rond het zoutmeer "Mir" gelopen en daarna tussen de steenmannetjes door naar de kliffen geklommen! (Doe stevige wandelschoenen aan!) Terug bij de boot, waren ze druk om onze lunch voor te bereiden die in ons geval ook op de boot werd opgegeten. Wij waren de enige die geen vlees en vis aten en dat was geen probleem, we kregen een pasta met gegrilde paprika en courgette, heerlijk! Terug heeft hij een alternatieve route genomen, zodat we ook de kliffen vanaf de boot konden bewonderen. We hebben een heerlijke dag gehad en hebben van het Kornati landschap genoten. Zeer vriendelijke mensen op het schip en ook van de organisatie. Kortom een aanrader.


Geweldige mensen daar en onze eerste duik was een fantastische ervaring!


Het uitzicht op zee vanaf de plek waar we lunchten was absoluut geweldig. De Dolohins waren geweldig. Dankjewel!


De boot, de kapitein en het landschap waren geweldig!


Het was een geweldige ervaring!


Enorm leuke dag gehad. Klein gezelschap van verschillende nationaliteiten. Vriendelijke crew, bijzonder lekkere brunch/lunch. Leuke stops. Een aanrader!
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





