

















Een zeer aangename en goed verzorgde boottocht. Ik zou het iedereen aanraden. De bemanning op de boot is uitstekend.

Alles was fantastisch

Ik kan de boottocht absoluut van harte aanbevelen. Het was echt een onvergetelijke reis. De bemanning was supervriendelijk en behulpzaam. De kapitein was dol op kinderen en had veel ervaring. Een prachtige boot. Alles was eenvoudig, maar zeer liefdevol gedaan. Absoluut waar voor je geld. Dankjewel. Stephanie


Zeer mooie natuur


Het uitzicht op zee vanaf de plek waar we lunchten was absoluut geweldig. De Dolohins waren geweldig. Dankjewel!


Prachtig uitzicht, gezellig bootje, heerlijke lunch, prachtige zee


Vriendelijke kapitein, honden toegestaan aan boord, prachtige reis


Alles was fantastisch



19 aanbiedingen

15 aanbiedingen

13 aanbiedingen
12 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





