















Wij (4 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 6 jaar) hebben erg genoten van de tour. Mooi weer, een prachtige tour, dolfijnen en veel vissen tijdens het duiken. De prijs was redelijk. Het enige minpuntje was de inbegrepen sandwich; die verdiende eigenlijk niet de naam "snack"—het was meer een klein stukje stokbrood met worst. Maar aangezien je je eigen eten en drinken mag meenemen, was het geen ramp.

Een prachtige zeiltocht met schipper Borno, een zeer ervaren en vriendelijke man, die aan al onze wensen voldeed... een absolute aanrader voor wie stranden wil zien die alleen per boot bereikbaar zijn.

Top schipper, vriendelijk, onderhoudend en door en door professioneel. Geweldige reis!!!


Perfecte organisatie en geweldig proces


Het was een geweldige boottocht met kinderen! Niet te lang. Heel relaxed, en de bemanning aan boord was erg vriendelijk! Precies goed!


Het is de moeite waard, we gingen 's ochtends toen de zee kalm was en het was perfect! Voor iedereen die van deze sport houdt, raad ik het echt aan!


Geweldige reis, interessant voor kleine kinderen. De zeemeermin was de kers op de taart.


Het verliep perfect en de schipper speelde perfect in op onze wensen wat betreft de plaatsen die we wilden bezoeken en hoe lang we wilden blijven. Het was het hoogtepunt van onze familievakantie, onvergetelijk. Dank jullie wel.
37 aanbiedingen
31 aanbiedingen
26 aanbiedingen
24 aanbiedingen
20 aanbiedingen
11 aanbiedingen
8 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





