





















De excursie was uitstekend georganiseerd; het was een fantastische dag. We raden het van harte aan. Ik vond het vooral prettig dat er niet constant commentaar werd gegeven, alleen aan het begin. Je kon verder altijd vragen stellen. Het belangrijkste is gewoon om rond te kijken; daar zijn niet veel woorden voor nodig. Er was bij beide stops ruim voldoende tijd om te eten, te zwemmen en de omgeving te verkennen. We zouden zeker nog een keer gaan.

Het hele proces verliep supermakkelijk. We kwamen om 8:15 uur aan, kregen een korte briefing en konden meteen vertrekken. Ik kan alleen maar zeggen dat het GEWELDIG was. De boot was in goede staat en we hadden hem de hele dag. We moesten tussen 18:00 en 19:00 uur terug. We hebben prachtige baaien gezien en zijn ook voor anker gegaan en hebben gesnorkeld. Helaas waren we niet zo goed voorbereid en hadden we geen proviand meegenomen. Daarom hebben we de boot om 15:30 uur teruggebracht, maar we waren helemaal tevreden. Zeker een aanrader. We waren met z'n vieren en onze hond. En we komen volgend jaar zeker terug.

Perfect familie-uitje, geweldig personeel, schitterend landschap!


Zeer mooie reis, het hoogtepunt van de vakantie!


Zeer mooie natuur


Het uitzicht op zee vanaf de plek waar we lunchten was absoluut geweldig. De Dolohins waren geweldig. Dankjewel!


Prachtige ervaring. Adembenemende natuur, heerlijk eten, aardige bemanning. De boot biedt plaats aan maximaal 15 personen, dus het was niet te druk. We stopten drie keer en konden elke keer zwemmen. De wandeling naar het zoutmeer en de kliffen was erg leuk. Er waren ook veganistische opties. Een aanrader!


De beste kapitein


Zeer leuke familiedag, leuke bemanning en ook geschikt voor jonge kinderen.
31 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen

16 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





