









Het was erg mooi en ik raad het iedereen aan

De tocht met de semi-onderzeeër is een erg leuke ervaring voor gezinnen met kleine kinderen. De tijd is prima te doen (zelfs onze ongeduldige tweejarige had het de hele tijd naar zijn zin), we hadden veel visjes om te voeren (een hoogtepunt: de kinderen mochten ze zelf voeren) en toen zagen we zelfs een "echte" zeemeermin (trouwens: petje af, dat is zeker geen makkelijke klus ;-)). Vriendelijke Engelstalige gidsen, een aardige kapitein en, zoals gezegd, een getalenteerde zeemeermin! Al met al een leuke excursie tussendoor.

Een echte aanrader voor een dagtocht. Een steile weg brengt je naar het oude dorpje Beli. Daar is een restaurant en vanaf de top heb je een adembenemend uitzicht over de zee. Eenmaal beneden namen we een korte duik in de zee en daarna begon de terugreis. Het hoogtepunt van de terugreis was het zien van dolfijnen. Het personeel is vriendelijk en er is goede muziek tijdens de tocht.


Het was leuk! :-)


Alles is heel goed gegaan
47 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





