









Een echte aanrader 😃 Ik doe het elk jaar als ik in Kroatië ben en ik verveel me nooit. STERKER NOG!! Vanmorgen hebben we zelfs dolfijnen gezien 🥰

Zeer aardige, ontspannen bootgastheren, prachtige snorkelplekken, kindvriendelijk.

Heb de tour gedaan met in totaal 4 volwassenen, 7 kinderen en 2 honden - alles verliep vlot. De bemanning was super aardig en informatief. We hebben zelfs dolfijnen gezien op weg naar de vuurtoren. Eten was geweldig.
9 aanbiedingen
9 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
47 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





