

Was een superleuke trip. We hebben zelfs nog dolfijnen gezien. De gids/ schipper was erg aardig en had een lekker ontbijt met fruit geregeld. Aanrader om te doen.

Mooie rondreis. Alles was in orde, aardig en behulpzaam personeel
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





