







De excursie was uitstekend georganiseerd; het was een fantastische dag. We raden het van harte aan. Ik vond het vooral prettig dat er niet constant commentaar werd gegeven, alleen aan het begin. Je kon verder altijd vragen stellen. Het belangrijkste is gewoon om rond te kijken; daar zijn niet veel woorden voor nodig. Er was bij beide stops ruim voldoende tijd om te eten, te zwemmen en de omgeving te verkennen. We zouden zeker nog een keer gaan.

Een fantastische tour. We hebben er allemaal erg van genoten. Een veganistische lunchoptie was geen probleem. Een ontbijtoptie zou ook fijn geweest zijn, maar dat was voor ons geen groot probleem.

De boottocht was uitstekend!


Omdat het vroeg in het seizoen is (10 april) was de boottocht aangepast. We zijn alleen aan land gegaan op Telašćica. Helemaal niet erg, want wat een prachtig eiland is Telašćica! We zijn rond het zoutmeer "Mir" gelopen en daarna tussen de steenmannetjes door naar de kliffen geklommen! (Doe stevige wandelschoenen aan!) Terug bij de boot, waren ze druk om onze lunch voor te bereiden die in ons geval ook op de boot werd opgegeten. Wij waren de enige die geen vlees en vis aten en dat was geen probleem, we kregen een pasta met gegrilde paprika en courgette, heerlijk! Terug heeft hij een alternatieve route genomen, zodat we ook de kliffen vanaf de boot konden bewonderen. We hebben een heerlijke dag gehad en hebben van het Kornati landschap genoten. Zeer vriendelijke mensen op het schip en ook van de organisatie. Kortom een aanrader.


Het uitzicht op zee vanaf de plek waar we lunchten was absoluut geweldig. De Dolohins waren geweldig. Dankjewel!


De boottocht was uitstekend!
47 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





