







Het was fantastisch, alles was perfect: het weer, de muziek op de boot, de andere passagiers en het personeel, dat super attent en vriendelijk was, net als alle Kroaten die we ontmoetten. ❤️

Een erg leuke boottocht met heerlijk zwemmen in zee, een goede lunch en zeer vriendelijk personeel. Het privéstrand met de waterglijbaan bij het onderwatermuseum was fantastisch.


Een prachtige boottocht met muzikale begeleiding tot aan de zonsondergang.


Perfecte dag aan boord, het boardingteam is geweldig en aardig, niets meer te melden, bedankt voor de geweldige ervaring


Super!


Het was absoluut fantastisch... van begin tot eind super gepland! Ik zou het zo weer doen! Dankjewel.






19 aanbiedingen

15 aanbiedingen

13 aanbiedingen
12 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





