







De excursie was uitstekend georganiseerd; het was een fantastische dag. We raden het van harte aan. Ik vond het vooral prettig dat er niet constant commentaar werd gegeven, alleen aan het begin. Je kon verder altijd vragen stellen. Het belangrijkste is gewoon om rond te kijken; daar zijn niet veel woorden voor nodig. Er was bij beide stops ruim voldoende tijd om te eten, te zwemmen en de omgeving te verkennen. We zouden zeker nog een keer gaan.

Geweldige reis!

Deze excursie is zeker een aanrader! Het eten aan boord was heerlijk en de bemanning was buitengewoon vriendelijk en aardig.




27 aanbiedingen
20 aanbiedingen
10 aanbiedingen
8 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





