









Een echte aanrader. Vriendelijke en behulpzame bemanning. Uitstekende lunch met zeer verse vis. Een geweldige ervaring!

We hadden een geweldige ervaring tijdens de 5 uur durende tocht. De stranden en het weer waren prachtig, met nauwelijks golven (mijn vrouw maakte zich zorgen omdat ze soms zeeziek wordt, maar de zee was erg kalm). Onze schipper, Marco, hield zich uitstekend aan het schema en maakte op de terugweg ook een korte stop toen hij een paar dolfijnen zag.


Ik kan deze ervaring niet genoeg aanbevelen, het was fantastisch van begin tot eind. De bemanning, Nina en Lovre, waren absoluut geweldig: attent, vriendelijk en zeer professioneel. De mensen aan boord waren ook geweldig – we hadden meteen een klik, deelden muziek, praatten gezellig, dansten en hadden de tijd van ons leven. De plekken die we bezochten waren adembenemend. Hoewel we vanwege het hoge water de Blauwe Grot niet in konden, was elke andere plek die ze ons lieten zien prachtig. We hadden alle tijd om te zwemmen, te ontspannen en van de dag te genieten, en iedereen voelde zich volledig op zijn gemak en uiteindelijk echt gelukkig. Wat deze reis echt zo bijzonder maakte, waren Nina en Lovre. Naast attent en behulpzaam, stralen ze warmte en oprechtheid uit. Op een gegeven moment verloor ik iets, en Lovre deed er alles aan om me te helpen het terug te vinden – zijn vriendelijkheid en goede wil sprongen er echt uit. Nina was ook gewoon geweldig: altijd attent, glimlachend en ervoor zorgend dat iedereen zich op zijn gemak voelde, net als een ander lid van de groep. En het waren niet alleen zij – ook de mensen aan boord maakten de dag onvergetelijk. De vijf mannen uit Uruguay brachten zoveel plezier en energie, en de meiden – drie Kroaten, een half-Kroatische half-Oostenrijkse en een Oostenrijkse – maakten de sfeer nog specialer. Sommigen waren extraverder dan anderen, maar iedereen droeg bij aan de goede sfeer. En natuurlijk genoten Olivia en ik van elk moment, wat de hele ervaring compleet maakte. Het was een waar geschenk om deze crew en deze groep mensen te ontmoeten. We voelen ons erg gelukkig dat we voor deze excursie hebben gekozen, want er waren zoveel opties, maar we hebben absoluut de perfecte gekozen. Het was een van de absolute hoogtepunten van onze reis, en dat allemaal dankzij deze geweldige mensen. Een dikke 10/10! Ely en Olivia (Gran Canaria) - 23 augustus 2025


De boottocht was ontzettend mooi en een geweldige ervaring! De geweldige baaien die we hebben mogen ontdekken, de tussenstop in Jelsa, die zullen we ons zeker herinneren en het zal niet de laatste boottocht zijn. Dank aan onze geweldige schipper die ons veilig naar alle plaatsen heeft gebracht!


177 aanbiedingen

19 aanbiedingen
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





