










Het was een erg leuke manier om beide eilanden te verkennen, een aanrader.

Een erg leuke reis

Alles was op tijd. Heel aardige bemanning. Blue Lagoon was geweldig!!!


Alles was geweldig! De bemanning was erg vriendelijk en behulpzaam, de sfeer op de boot was ontspannen en gezellig, en het uitzicht was adembenemend. Het eten was eenvoudig maar smakelijk, en de open bar was een fijne bonus. Zwemmen in de Blue Lagoon was absoluut het hoogtepunt van de reis. Al met al was het een zeer plezierige ervaring en ik zou het zeker aanraden!


Geweldige ervaring
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





