











Prachtige reis. Mijn 16-jarige zoon en ik kozen voor een bezoek aan Comino en de Blue Lagoon. Wat een pracht! Het schip was vandaag, 23 juni, niet druk. De bemanning was erg beleefd en behulpzaam. De prijzen aan de bar waren redelijk, in tegenstelling tot andere boottochten die ik heb gemaakt. Na afloop krijg je water en een broodje aangeboden. Prima prijzen.


Mijn partner en ik hebben het erg naar ons zin gehad! Het was onze eerste keer snorkelen en we waren eerst een beetje bezorgd, maar het was een makkie! Echt een aanrader 😌

Uitstekende boottocht voor volwassenen en kinderen! Het personeel aan boord is erg gastvrij en vriendelijk
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





