















Mario en al het personeel waren fantastisch. De eerste dag waren we alleen maar walvissen aan het spotten, daarna nodigden ze ons uit voor een tweede tour en zagen we ook orka's!! Heel aardig en vriendelijk! Ik zou het duizend keer opnieuw doen en Mario... je bent geweldig!

Fijne wandeling, we hebben 12 potvissen gezien! De gidsen zijn geweldig, vriendelijk en gastvrij.

Ook al heb ik het noorderlicht niet gezien, het team is aardig en vriendelijk, en de boot is prachtig! Aanbevolen!


Mario en al het personeel waren fantastisch. De eerste dag waren we alleen maar walvissen aan het spotten, daarna nodigden ze ons uit voor een tweede tour en zagen we ook orka's!! Heel aardig en vriendelijk! Ik zou het duizend keer opnieuw doen en Mario... je bent geweldig!


Een onvergetelijke ervaring, die bovendien de hiaten in mijn biologielessen opvulde…


Ik moest annuleren en kreeg gemakkelijk mijn geld terug!


Zeer indrukwekkende natuurbelevenis, competente en vriendelijke bemanning


22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





