















Ik kijk er enorm naar uit om met de boot langs de grotten te varen.

Ik zocht een boottocht waar mijn hondje mee mocht. We werden hartelijk ontvangen, de gidsen waren ontzettend vriendelijk, zelfs tegen mijn hond, en we hebben een dolfijnenfamilie en een haai gezien. De tour werd in verschillende talen aangeboden, maar Duits zat daar niet bij. De boot lag stabiel en veilig in het water, maar omdat we vaak behoorlijk snel gingen, was het winderig en koud, dus het is aan te raden om jassen mee te nemen :)

We hebben er echt van genoten. Het weer was prachtig en Henry sprak onder andere heel goed Spaans. We zagen grotten, algen en spectaculaire stranden. 100% aanbevolen


Een echte aanrader. We hebben het laatste uur doorgebracht en konden de zonsondergang vanaf de boot zien. We hebben talloze grotten en stranden bezocht, er werd de hele reis muziek gedraaid en ze legden ons alles uit over de grotten en stranden, vertelden ons welke het waren, en nog veel meer. Op de terugweg mochten we vanaf de boot in de zee zwemmen. Een echte aanrader, en ik zou het zeker nog een keer met hen doen.


Geweldige service, aardige bemanning en een ongelooflijke ervaring. Ik kom zeker terug.


Echt heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De catamaran is zeer comfortabel

53 aanbiedingen
32 aanbiedingen
26 aanbiedingen
12 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





