









Ik kijk er enorm naar uit om met de boot langs de grotten te varen.

Ik zocht een boottocht waar mijn hondje mee mocht. We werden hartelijk ontvangen, de gidsen waren ontzettend vriendelijk, zelfs tegen mijn hond, en we hebben een dolfijnenfamilie en een haai gezien. De tour werd in verschillende talen aangeboden, maar Duits zat daar niet bij. De boot lag stabiel en veilig in het water, maar omdat we vaak behoorlijk snel gingen, was het winderig en koud, dus het is aan te raden om jassen mee te nemen :)

We hebben er echt van genoten. Het weer was prachtig en Henry sprak onder andere heel goed Spaans. We zagen grotten, algen en spectaculaire stranden. 100% aanbevolen
26 aanbiedingen
12 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
5 aanbiedingen

5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





