










We hebben het fantastisch gehad, Ivan, onze kapitein, was erg deskundig en leuk. Beide eilanden waren prachtig, we hadden tijd om op beide naar het strand te lopen, echt schitterend! We keerden terug naar de boot om de zonsondergang te bekijken, absoluut adembenemend!


De moeite waard. Informatieve deskundige kapitein. Eilanden waren idyllisch. Vooral genoten van het onbewoonde eiland.


We hebben het fantastisch gehad, Ivan, onze kapitein, was erg deskundig en leuk. Beide eilanden waren prachtig, we hadden tijd om op beide naar het strand te lopen, echt schitterend! We keerden terug naar de boot om de zonsondergang te bekijken, absoluut adembenemend!


Vriendelijke verzender
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





