












































Echt heel vriendelijk! We waren de enige Fransen en kregen alle uitleg over de gebouwen en hun geschiedenis in het Frans. De boot is ruim! Een echte aanrader!

Een prachtige boot en een aardige bemanning. Wij waren met 9 personen aan boord, geheel privé en zonder enige drukte, en hebben een geweldige ervaring gehad.


Het was een leuke ervaring :)


Mooie en suggestieve rondleiding, de gids, Sebastian, zeer deskundig en vriendelijk. Goede wijn en kaas. Geadviseerd!


Top ervaring!


Het was een leuke ervaring :)


Alles tot in de puntjes geregeld Heerlijke zeiltocht. Prijs kwaliteit is top.


Goede communicatie, mooie boten en leuke bemanning. Wij hadden een trip van 4 uur en hebben iedere minuut daarvan genoten.


Fantastische ervaring, zeer gastvrije Angelo, een absolute aanrader

32 aanbiedingen
7 aanbiedingen

5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





