




















Echt heel vriendelijk! We waren de enige Fransen en kregen alle uitleg over de gebouwen en hun geschiedenis in het Frans. De boot is ruim! Een echte aanrader!

Een prachtige boot en een aardige bemanning. Wij waren met 9 personen aan boord, geheel privé en zonder enige drukte, en hebben een geweldige ervaring gehad.


Het was een leuke ervaring :)


Mooie en suggestieve rondleiding, de gids, Sebastian, zeer deskundig en vriendelijk. Goede wijn en kaas. Geadviseerd!


Het was een leuke ervaring :)


Goede communicatie, mooie boten en leuke bemanning. Wij hadden een trip van 4 uur en hebben iedere minuut daarvan genoten.


Fantastische ervaring, zeer gastvrije Angelo, een absolute aanrader


Het was een prachtige reis met Joao (John) en zijn collega deden hun best om deze ervaring onvergetelijk te maken! Ik raad dit iedereen aan, zij weten alles over de stad en haar culturele erfgoed. Heel erg bedankt, we komen zeker nog een keer!





