

































Het was fantastisch, een soepele rit met prachtige uitzichten. Een onvergetelijke ervaring.

Het was fantastisch. Elke cent waard. En ik zou graag terugkomen.

Het is een onvergetelijke ervaring midden op zee, met de mooiste uitzichten, die je deelt met de mensen die je het meest liefhebt.


Erg leuk, de bemanning was geweldig, zelfs de kapitein 🤩. Houd er wel rekening mee dat er geen loket is. Je gaat gewoon naar de vuurtoren en daar, op tijd, komt de catamaran aan. Laatkomers blijven aan land!


Alles heel goed.


Bedankt, de reis was geweldig


Het was geweldig, we hebben ervan genoten!


Vriendelijk personeel , propere boot , houdt zich strikt aan de uren


Het was een geweldige ervaring, ze lieten ons prachtige plekjes zien. Ze waren zo aardig en gaven ons zelfs wat te drinken op de boot. Een echte aanrader! :)
25 aanbiedingen
21 aanbiedingen
17 aanbiedingen
11 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
22 aanbiedingen

18 aanbiedingen
15 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





