









Het was fantastisch, een soepele rit met prachtige uitzichten. Een onvergetelijke ervaring.

Het was fantastisch. Elke cent waard. En ik zou graag terugkomen.

Het is een onvergetelijke ervaring midden op zee, met de mooiste uitzichten, die je deelt met de mensen die je het meest liefhebt.


Ze hebben ons uitstekend behandeld. We kwamen precies op tijd aan vanwege een autopech, en ze hebben zonder problemen op ons gewacht. Ze waren erg vriendelijk en alles was in uitstekende staat. De reis was geweldig. Ik kom zeker terug.


Erg leuk, de bemanning was geweldig, zelfs de kapitein 🤩. Houd er wel rekening mee dat er geen loket is. Je gaat gewoon naar de vuurtoren en daar, op tijd, komt de catamaran aan. Laatkomers blijven aan land!
22 aanbiedingen
12 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





