


















Wat een perfecte manier om 2 uur in Barcelona door te brengen! De kapitein Manuel was geweldig, de boot was fantastisch en het eten en drinken waren perfect. Ik kan dit van harte aanbevelen.


Fiona is heel vriendelijk en behulpzaam, we voelden ons welkom. Het zicht op de stad vanop zee was super. Een aanrader!


Een zeer aangename wandeling, zelfs voor inwoners van Barcelona. De schipper was zeer attent en vriendelijk.
37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





