



















Het was een geweldige ervaring en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Het personeel was erg vriendelijk en de kapitein legde alles duidelijk uit. We hebben alle prachtige plekken bezocht die in het reisschema stonden. De hapjes waren lekker en de aangeboden drankjes waren ook heerlijk. Al met al waren de 4 uur fantastisch en absoluut het geld waard.

Buffet eten, drankjes aan de open bar, muziek, 3 stops, dansen, vrolijke sfeer en een ongelooflijk landschap. Ik zou het zeker aanraden. Ik ging alleen en maakte vrienden, vooral met het personeel.

Een hele toffe ervaring en de jongens waren super aardig. Onverslaanbaar!!!


Het was een geweldige ervaring en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Het personeel was erg vriendelijk en de kapitein legde alles duidelijk uit. We hebben alle prachtige plekken bezocht die in het reisschema stonden. De hapjes waren lekker en de aangeboden drankjes waren ook heerlijk. Al met al waren de 4 uur fantastisch en absoluut het geld waard.


De zeiltocht was een geweldige ervaring op zee. Het schip is erg mooi en groot. De sfeer was ontspannen, de bemanning was erg aardig en vriendelijk en er was genoeg tijd om te zwemmen, snorkelen en suppen. De sangria was zelfgemaakt en erg lekker, de muziek was cool en relaxed. We hadden een heel leuk gesprek met de gids, hij gaf ons tips voor een locatie voor een huisfeest en een strandrestaurant. Die gaan we morgen bezoeken. We komen volgend jaar zeker terug.


Nacho, de kapitein, was geweldig en de boot was prachtig. Het was een fantastische dag.


157 aanbiedingen
24 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen





