





























Het was een geweldige ervaring en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Het personeel was erg vriendelijk en de kapitein legde alles duidelijk uit. We hebben alle prachtige plekken bezocht die in het reisschema stonden. De hapjes waren lekker en de aangeboden drankjes waren ook heerlijk. Al met al waren de 4 uur fantastisch en absoluut het geld waard.

Absoluut de Sunset Cruise aanbevelen! Geweldige prijs-kwaliteitverhouding, we hadden ongeveer 3 en een half uur om veel locaties te bezoeken en stopten met voldoende tijd om te snorkelen, paddleboarden en zwemmen in de zee. De drankjes waren overvloedig en het fruit en de tapas waren een mooi gebaar. De cruise was niet oververkocht, dus iedereen had ruimte, het is een heel ontspannen sfeer en fantastische muziek. Het is overduidelijk een ervaren bemanning, die ons welkom liet voelen. De communicatie daarvoor was uitstekend, waarbij de exacte ontmoetings- en instaptijd werd bevestigd met foto's van waar we elkaar zouden ontmoeten, erg behulpzaam! Ook geschikt voor verstandige tieners! Ik doe dit in een oogwenk nog een keer cruisen😎

Float your boat was cool, goed team en zeer compleet, ik heb me geen moment verveeld. Cala Bassa en Cala Conta kun je vanaf het strand bereiken en Cala Tarida is een prima plek om te snorkelen en te paddleboarden. Onbeperkt drinken is een pluspunt.


Net als de noordcruise hebben we genoten van deze cruise. We gingen helemaal naar het zuiden, naar Cala Tarida om te paddleboarden, en naar Cala Bassa en Cala Conta voor de strandstops, lekker eten, onbeperkt drinken en muziek.


De trip was geweldig, de picknick was fantastisch, we hebben Es Vedrà gezien en ze hebben ons afgezet bij Cala Bassa zodat we konden zwemmen. Ik kan het van harte aanbevelen!


Geweldige tour, fantastische sfeer! Ik vind het geweldig en ga het de volgende keer zeker weer doen!


Absoluut fenomenale ervaring. Zeer ervaren kapitein en prachtige boot! Sterk aanbevolen!!!


De zeiltocht was een geweldige ervaring op zee. Het schip is erg mooi en groot. De sfeer was ontspannen, de bemanning was erg aardig en vriendelijk en er was genoeg tijd om te zwemmen, snorkelen en suppen. De sangria was zelfgemaakt en erg lekker, de muziek was cool en relaxed. We hadden een heel leuk gesprek met de gids, hij gaf ons tips voor een locatie voor een huisfeest en een strandrestaurant. Die gaan we morgen bezoeken. We komen volgend jaar zeker terug.


37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





