Wat een relaxte ervaring! De boot was niet overvol en het personeel was erg aardig 😎
We hebben enorm genoten van deze trip. We hadden niet zulke hoge verwachtingen, omdat een glazen bodem meestal ontoegankelijk is of zo troebel dat je er niets doorheen kunt zien. Maar dit was prachtig, zo helder! Zeker een aanrader!