







We hebben enorm genoten van de boottocht, vooral van de glijbaan, het was echt superleuk. We wisten niet dat we een uurtje in Cala Figuera zouden aanleggen, maar we vonden het geweldig. Net genoeg tijd om te lunchen en weer terug te gaan.

Deze zeiltocht was prachtig – Juan was erg aardig, en de tapas waren verbazingwekkend gevarieerd en heerlijk. Een dolfijn vergezelde ons een tijdje tijdens de tocht – dat was fantastisch. Ik kan de tocht van harte aanbevelen.

Zeer goede ervaring
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





