







Een geweldige man die de boot bestuurde en wat een fantastische zonsondergang. We hadden alleen verwacht dat er een toilet aan boord zou zijn, dus we hebben de bar overgeslagen. Iedereen heeft mijn man geholpen, die reuma heeft en moeite heeft met lopen en trappen beklimmen, dus hartelijk dank!

Zeer goedemiddag, bovendien is de schipper erg aardig en spreekt Frans.

Zo'n ontspannen zeiltocht langs de prachtige noordkust. Een echte aanrader.
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





