




































Fantastische ervaring, geweldige sfeer, zeer aangename boottocht. We hebben veel dolfijnen en grienden gezien, we hadden enorm veel geluk! Het onderste glazen gedeelte is leuk voor kinderen, maar minder interessant om het onderwaterleven te observeren.

Alles was precies zoals we verwachtten, wel een beetje aan de dure kant


Alles is geweldig, ik heb al een recensie geschreven


Geweldige ervaring, heerlijk zwemmen langs de kliffen, leuke bemanning...top tien!


Fijne schipper Guy, mooie boot en de respect voor de natuur komt in alle verhalen naar boven.


Alles was geweldig!


Alles was perfect.




32 aanbiedingen
7 aanbiedingen

5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





