


































Fantastische ervaring, geweldige sfeer, zeer aangename boottocht. We hebben veel dolfijnen en grienden gezien, we hadden enorm veel geluk! Het onderste glazen gedeelte is leuk voor kinderen, maar minder interessant om het onderwaterleven te observeren.

Alles was precies zoals we verwachtten, wel een beetje aan de dure kant


Alles is geweldig, ik heb al een recensie geschreven


Geweldige ervaring, heerlijk zwemmen langs de kliffen, leuke bemanning...top tien!


We hadden veel geluk en zagen al na 1 uur op de zeilboot walvissen en dolfijnen. Het is fijn om in een kleine groep op pad te zijn. Als welkom was er champagne. Ook aan boord was er voldoende eten en drinken. We kunnen genieten van de reis en met een zwemtop in het turquoise water springen. We hadden een geweldige gids die ons ook iets over elke kustregio vertelde.


dat was over het algemeen leuk



13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





