





















Een leuke reis met aardig personeel en vooral veel dolfijnen gezien.

Zeer vriendelijk personeel, prachtige boot en we hebben dolfijnen gezien!

Het was erg prettig en het personeel was erg professioneel. Ik kan deze ervaring van harte aanbevelen.


Geweldige professionals, erg aardig, vriendelijk en attent.


Zeer leuke ervaring, zou er zeker heen gaan en zal er in de toekomst nog een keer heen gaan


Een leuke reis met aardig personeel en vooral veel dolfijnen gezien.


Een echte aanrader!! Het personeel was ontzettend aardig en gastvrij en de boot was erg mooi 🫶


Een absoluut fantastische middag met Roberto en Giselle. Twee gezinnen genieten van een middagje op de boot.
41 aanbiedingen
31 aanbiedingen
22 aanbiedingen
20 aanbiedingen
19 aanbiedingen
16 aanbiedingen
14 aanbiedingen
13 aanbiedingen
12 aanbiedingen
13 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





