









We hebben enorm genoten van de boottocht, vooral van de glijbaan, het was echt superleuk. We wisten niet dat we een uurtje in Cala Figuera zouden aanleggen, maar we vonden het geweldig. Net genoeg tijd om te lunchen en weer terug te gaan.

De gidsen waren erg vriendelijk en het glijden in de zee was een geweldige ervaring, niet alleen voor onze zoon, maar ook voor ons! Een echte aanrader voor gezinnen met waterratten! Ons verblijf in Cala d'Or had korter gekund. Maar verder was het geweldig!

We hebben enorm genoten van deze trip. We hadden niet zulke hoge verwachtingen, omdat een glazen bodem meestal ontoegankelijk is of zo troebel dat je er niets doorheen kunt zien. Maar dit was prachtig, zo helder! Zeker een aanrader!
157 aanbiedingen
24 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen

5 aanbiedingen
4 aanbiedingen

4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen





