















Een absoluut fantastische trip! We zagen dolfijnen binnen 20 minuten nadat we de haven hadden verlaten. De kinderen vonden het geweldig. We hebben de glazen bodem helaas niet kunnen ervaren, omdat je vanaf het dek een veel beter uitzicht hebt. We zouden dit zeker nog eens doen! 😀

Het is leuk

In de top. Prachtige activiteit en vriendelijkheid van het personeel


Zeer leuke ervaring, zou er zeker heen gaan en zal er in de toekomst nog een keer heen gaan


Een leuke reis met aardig personeel en vooral veel dolfijnen gezien.


Gisteren een oprecht geweldige boottocht met Antonio gehad!!! We hadden het geluk dat we de enige familie op de boot waren, maar daarnaast waren we als natuurliefhebbers echt blij verrast om te zien hoe Antonio met de dolfijnen omging. Toen we de dolfijnen gevonden hadden, hield Antonio zijn afstand met de boot, was niet aan het jagen, waardoor uiteindelijk de dolfijnen naast en voor ons zwommen. Bij een andere boot was dat duidelijk een ander verhaal. Na enige tijd gaf Antonio ons aan dat het klaar was en draaide de boot. Vervolgens sprongen de dolfijnen achter ons nog het water uit (prachtige foto’s) en keerden wij terug naar de haven. Hier zijn echt herinneringen gemaakt!
14 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





