









Het was een geweldige ervaring en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Het personeel was erg vriendelijk en de kapitein legde alles duidelijk uit. We hebben alle prachtige plekken bezocht die in het reisschema stonden. De hapjes waren lekker en de aangeboden drankjes waren ook heerlijk. Al met al waren de 4 uur fantastisch en absoluut het geld waard.


Een bijzondere wandeling door het noorden van Ibiza, met een zwemstop in een ongerepte baai waar niets en niemand te bekennen is. Het aquarium is ook erg cool. Open bar en snacks.

We hebben het fantastisch gehad. Onze gids was geweldig. We vonden hem erg aardig en hij was heel behulpzaam tijdens de tour.
38 aanbiedingen

30 aanbiedingen
30 aanbiedingen
26 aanbiedingen
24 aanbiedingen
16 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
90 aanbiedingen
11 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
5 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





