













Werd geannuleerd door het verhuurbedrijf vanwege slechte weersomstandigheden. Veiligheid staat hier dus voorop. De communicatie was uitstekend. Volgend jaar proberen we het opnieuw.

Zeer aardige mensen. Was een geweldige dag.

Alles was gewoon geweldig van begin tot einde!


Werd geannuleerd door het verhuurbedrijf vanwege slechte weersomstandigheden. Veiligheid staat hier dus voorop. De communicatie was uitstekend. Volgend jaar proberen we het opnieuw.


Een echte aanrader, deze cruise was absoluut geweldig. Het personeel was zo geweldig en behulpzaam. Ze zorgden echt voor iedereen. Geweldig dat we zoveel konden doen en veel plekken konden zien. We voelden ons helemaal niet gehaast. Geweldig idee als je in Sant Antonio verblijft!




Alles verliep goed. Zeer aardige medewerkers. Het was een geweldige reis. Graag weer :-)



16 aanbiedingen
16 aanbiedingen
9 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
6 aanbiedingen

4 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





