















Hele aardige mensen, mooie boten en je vaart langs prachtige plekken. Zelfs het huis van oud voetballer Xavi gezien. Ook verzorgen zij gratis snacks en koud drinken. Echt een top ervaring! Kan het iedereen aanraden!

Het was een fantastische ervaring met prachtige uitzichten en uitzonderlijke snorkelplekken. De gastheer Santiago was erg behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. Hij is een geweldig, charmant persoon. De kinderen vonden het geweldig en zullen het zeker nog eens doen.


Gewoonweg perfect bezoek
47 aanbiedingen
16 aanbiedingen
15 aanbiedingen
15 aanbiedingen
10 aanbiedingen
9 aanbiedingen
8 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





