











Een echte aanrader!! Het personeel was ontzettend aardig en gastvrij en de boot was erg mooi 🫶

Geweldige ervaring, de schipper was geweldig en ook erg gericht op veiligheid. Al met al een geweldige reis en ik zal zeker weer bij hen boeken!

Augustin was geweldig


De schipper, Isabella, heeft het absoluut perfect gedaan. Ons gezin voelde zich net zo op zijn gemak als de zeskoppige feestgroep aan boord. Ze ging fantastisch met de kinderen om, alles verliep heel ontspannen en we voelden ons de hele tijd volkomen veilig. We hebben zelfs dolfijnen gezien!


Geweldige boot en bemanning. We hebben enorm genoten van onze reis - bedankt.
37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





