















Het was een geweldige ervaring en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Het personeel was erg vriendelijk en de kapitein legde alles duidelijk uit. We hebben alle prachtige plekken bezocht die in het reisschema stonden. De hapjes waren lekker en de aangeboden drankjes waren ook heerlijk. Al met al waren de 4 uur fantastisch en absoluut het geld waard.

Geweldig en vooral relaxte tour. Ontzettend genoten

Het was een prachtige dag; de boottocht was absoluut de moeite waard. Lekker eten, goede sangria en geweldige muziek.


Het was een mega-ervaring voor jong en oud; er was voor ieder wat wils! Plankjumpen en glijden voor de waaghalzen, en relaxte muziek en lekker eten voor de relaxtere types.


Mooie wandeling


Absoluut fenomenale ervaring. Zeer ervaren kapitein en prachtige boot! Sterk aanbevolen!!!


Geweldige dag. Goed personeel en leuke sfeer

19 aanbiedingen

15 aanbiedingen

13 aanbiedingen
12 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen

3 aanbiedingen





