











Het was een prachtige dag; de boottocht was absoluut de moeite waard. Lekker eten, goede sangria en geweldige muziek.

We hielden van alles. Wij waren met 4 meiden en hebben een geweldige tijd gehad. Duidelijke en nauwkeurige boeking door de organisator, perfecte catamaran, vertrouwelijkheid, vriendelijkheid en beschikbaarheid van de kant van de schipper die we nogmaals bedanken, hij behandelde ons als 4 prinsessen. STERK AANBEVOLEN.

Werd geannuleerd door het verhuurbedrijf vanwege slechte weersomstandigheden. Veiligheid staat hier dus voorop. De communicatie was uitstekend. Volgend jaar proberen we het opnieuw.


Onberispelijke service, leuk, lekker eten


Geweldige dag. Goed personeel en leuke sfeer


Nacho, de kapitein, was geweldig en de boot was prachtig. Het was een fantastische dag.
37 aanbiedingen
11 aanbiedingen

10 aanbiedingen
9 aanbiedingen

8 aanbiedingen
7 aanbiedingen
7 aanbiedingen
6 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen





