
























































Goede organisatie, vriendelijk personeel. Prachtige cursus namen we volle ogen.


Supervriendelijk team – alles was goed georganiseerd, parkeergelegenheid beschikbaar zou het op elk moment opnieuw doen


Zeer goed georganiseerd. Komt overeen met de gegeven informatie.


Geweldige route en een heel goed team. Ze gaven ons goed advies en waren ook met een vierjarige goed bereikbaar. Adembenemende uitzichten. Je kunt echt van de afdaling genieten zoals je wilt en stoppen wanneer je wilt. Een geweldige dag om nog eens te doen.


Zeer warm welkom 👍🏻 vriendelijke mensen


Geweldige familietijd.


Ideaal om met een gezin toch op avontuur te gaan! Goede service, wij deden de 11km een paar pittige kleine watervalletjes. Goed materiaal en heel vriendelijke mensen. Zeker doen!


Heb de clasic gedaan 13km zeer mooie rivier mooie uitzichten,regelmatige versnellingen maar zeker niet moeilijk zeer leuk met gezin ,jeugdbewegin,ect. Aanrader





