







Het was fantastisch. We gingen erheen met het hele gezin en hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Ik zou er zeker teruggaan. Ze waren bovendien de hele tijd erg vriendelijk. Uitstekend!

Beveel de tour zeker aan andere vrienden aan. Leuke ervaring en professioneel en persoonlijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel, de gids legde ons uit hoe we een kajak moesten gebruiken. De tour was ook erg leuk en het is ook nog eens erg goedkoop. Je kunt er daarna ook douchen. Ik kan het alleen maar aanbevelen.
14 aanbiedingen
7 aanbiedingen
5 aanbiedingen
5 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
4 aanbiedingen
3 aanbiedingen

3 aanbiedingen
3 aanbiedingen





